Kundeservice

Vores Kundeservice står klar til at hjælpe dig.

Vi har samlet vores Kundeservice ét sted, så du hurtigt kan få hjælp.

Hvis du ønsker at bestille en servicetekniker, har spørgsmål til din regning eller vil i kontakt med en konsulent, skal du kun henvende dig ét sted: til vore Kundecenter.

Vi har samlet et dedikeret support-team, som arbejder på tværs af vores afdelinger, og derfor altid kan hjælpe dig. Du kan kontakte os via telefon, eller sende os en e-mail til vores Ticketsystem.

 

 

 

Kontakt Kundecenteret:

Telefon +45 70 23 49 49 

Mail: dk.helpdesk@sbdinc.com

Vælg denne mulighed hvis du har brug for hjælp til:

 Ønsker at bestille en servicetekniker

 Har spørgsmål til serviceopgave

 Har spørgsmål til din regning eller dit abonnement

 Har brug for teknisk support

 Har brug for at opdatere din forholdsordre

 

Kontakt Kontrolcentralen:

Telefon +45 70 22 77 78

Vælg denne mulighed hvis du har brug for hjælp til:

 Ønsker at ændre dine til/frakoblingstider på din alarm

 Ønsker at afmelde en alarm

 Ønsker at få indsigt i lograpport eller hændelser

 Ønsker at få hjælp til et alarmforløb

 

 

Vores mission er at levere 100% kundetilfredshed

Hos STANLEY Security har vi flere afdelinger, som varetager forskellige opgaver. Installationsafdelingen sikrer planlægning og udførsel af installationsprojekter, udvidelser samt installation af nye sikringsystemer. Vores Kontrolcentral varetage den daglige håndtering af alarmsignaler fra tyverialarmer, video- og elevatorsystemer. Vores Serviceafdeling varetager vedligehold og servicering af bestående kunders systemer. 

I Kundecenteret binder vi alle vores respektive afdelinger sammen i én enhed. Fra Kundecenteret foretager vi koordinering af serviceteknikerne, så vi hurtigt og effektivt kan foretage fejlsøgning og fejlretning på kundernes systemer, for at sikre så få driftsforstyrrelser som muligt. Dernæst varetager vi 1st og 2nd Level kundesupport, både til brug af kundernes systemer, men også Fjernserviceydelser så som administration af alarmbrugere i tyverisystemer og adgagnskontrolsystemer.

Vi sikrer en intern koordinering af indkomne tickets og opgaver, så kunderne kun skal henvende sig ét sted for at få udført deres supportsag. Vi sørger for at sætte de rette medarbejdere på opgaven, ligegyldigt hvilken type opgave eller type af henvendelse vi modtager. For os handler det om god kundeservice, hvorfor det er vigtigt at vi kan håndtere alle typer af henvendelser. Kundetilfredshed er vores absolutte vigtigste prioritet, hvilket vi hver dag arbejder benhårdt på at kunne levere - og blive ved med at levere.

Vi står altid klar til at supportere dig

Uagtet din opgave eller spørgsmål, står vores Kundecenter altid klar til at assistere dig.

Telefon +45 70 23 49 49 Mail dk.helpdesk@sbdinc.com