Kundecenter & Helpdesk

Vi passer på din virksomhed - døgnet rundt, året rundt.

Vores Kundecenter er hjertet i Serviceafdelingen. Vores Helpdesk tager imod supportopkald og servicetickets, samt koordinere og rekvirere serviceteknikere rundt om i landet.

 

           Avanceret ticketsystem til supportsagshåndtering

           E-mail og SMS-adviseringer med planlægningsinformation

           Servicekoordinatorer dedikeret til teknikerplanlægning

           Planlægning af eftersyn og serviceudkald 

           Teknisk in-house support med Remote Management

           Dedikerede Back-Office funktioner 

 

Vores mission er at levere 100% kundetilfredshed

Hos STANLEY Security har vi flere afdelinger, som varetager forskellige opgaver. Installationsafdelingen sikrer planlægning og udførsel af installationsprojekter, udvidelser samt installation af nye sikringsystemer. Vores Kontrolcentral varetage den daglige håndtering af alarmsignaler fra tyverialarmer, video- og elevatorsystemer. Vores Serviceafdeling varetager vedligehold og servicering af bestående kunders systemer. 

I Kundecenteret binder vi alle vores respektive afdelinger sammen i én enhed. Fra Kundecenteret foretager vi koordinering af serviceteknikerne, så vi hurtigt og effektivt kan foretage fejlsøgning og fejlretning på kundernes systemer, for at sikre så få driftsforstyrrelser som muligt. Dernæst varetager vi 1st og 2nd Level kundesupport, både til brug af kundernes systemer, men også Fjernserviceydelser så som administration af alarmbrugere i tyverisystemer og adgagnskontrolsystemer.

Vi sikrer en intern koordinering af indkomne tickets og opgaver, så kunderne kun skal henvende sig ét sted for at få udført deres supportsag. Vi sørger for at sætte de rette medarbejdere på opgaven, ligegyldigt hvilken type opgave eller type af henvendelse vi modtager. For os handler det om god kundeservice, hvorfor det er vigtigt at vi kan håndtere alle typer af henvendelser. Kundetilfredshed er vores absolutte vigtigste prioritet, hvilket vi hver dag arbejder benhårdt på at kunne levere - og blive ved med at levere.

Sådan kommer du i kontakt med os

Vi har flere forskellige supportkanaler, du kan gøre brug af. Først og fremmest står vi altid klar til at tage imod dit opkald på vores telefoner, men du kan også kontakte os via e-mail eller direkte i vores ticketsystem.

Hovednummer: +45 70 23 49 49  mail: dk.helpdesk@sbdinc.com

Servicetelefon: +45 70 27 03 27  mail: dk.helpdesk@sbdinc.com

Kontrolcentral: +45 70 22 77 78  mail: dk.helpdesk@sbdinc.com 

 

Vi står altid klar til at supportere dig

Uagtet din opgave eller spørgsmål, står vores Kundecenter altid klar til at assistere dig.

Telefon +45 70 23 49 49 Mail dk.helpdesk@sbdinc.com